• Головна
  • Чи потрібний "електронний квиток" у тролейбусах
23:00, 19 грудня 2016 р.

Чи потрібний "електронний квиток" у тролейбусах

У тролейбусах Луцька почнуть встановлювати техобладнання для електронної оплати проїзду вже в січні 2017-го, так, восени новий принцип оплати вже буде діяти. Втім, такі зміни депутати міської ради називають невдалим експериментом. Кажуть, це марнотратство бюджетних коштів.

Вже в березні 2017-го року, прогнозують посадовці Луцької міської ради, нова система має запрацювати, адже тендер на закупівлі обладнання відбувся, а з січня почнуть встановлювати обладнання.

Нагадаємо, ще на початку цього року директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк пропонував програму розвитку підприємства.

Чи потрібний "електронний квиток" у тролейбусах, фото-1

Згідно з нею, система електронної оплати за квитки мала вартувати 10-11 мільйонів гривень. Втім, у міськраді ухвалили програму розвитку підприємництва та транспорту, в якій передбачено на це 3,5 мільйона гривень.

У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко прокоментував, що встановлення такої системи має свої плюси.

«Тендер закупівель уже відбувся. За січень-лютий техобладнання має бути встановлено, а в березні розпочне функціонувати. Це дасть три нових позитивних моменти. Перше, тролейбуси буде видно онлайн в інтернеті, що дозволить слідкувати за графіком руху. Друге – автоматичне озвучення зупинок, адже водії часто нехтують цим. Також буде облік та контроль, зокрема ми знатимемо скільки їздить пільговиків й стільки коштів будемо відшкодовувати для ЛПЕ», - пояснює Григоренко.

Чи потрібний "електронний квиток" у тролейбусах, фото-2

Зі слів посадовця, аби не було корупції, то квитки видаватимуть усім, навіть пільговикам, тільки останнім безплатні. Також Сергій Григоренко вважає, що новий принцип розрахунку не дасть можливості кондукторам класти собі в кишені гроші за продаж квитків. Більше того, додає посадовець, що контроль на лініях здійснюватимуть не працівники ЛПЕ, а незалежна від них організація.
Втім, великого оптимізму щодо нововведень не вбачає депутат Луцької міської ради Григорій Пустовіт. Ба більше, обранець громади такі ініціативи оцінює як марнотратство бюджетних коштів.

Чи потрібний "електронний квиток" у тролейбусах, фото-3

«Для того, аби підприємство почало ефективно працювати, кожен повинен якісно виконувати свою роботу, починаючи від касирів та водіїв і закінчуючи керівництвом. Не варто себе марно обнадіювати, тим, що електронний квиток значно покращить ситуацію на ЛПЕ. Кажуть, касири не зможуть обманути валідатор, втім, якщо керівники ЛПЕ досі не налагодили систему, аби касири не обманювали, то передавати квиток будуть і надалі.

Звісно, валідатор – річ потрібна, але на рівні всієї держави. Втім, ми біжимо поперед потяга. У нас же експериментальна версія, коли ж буде система загальнодержавна, то нашу доведеться теж змінювати на стандартну. А це все додаткові витрати з бюджету. Пригадаймо, як два тижні з Привокзального району не їздили тролейбуси, бо була порвана лінія і її не могли вчасно відновити, але тепер в усіх тролейбусах будуть сучасні валідатори. Краще замість таких нововведень - привести до ладу електромережі», - коментує ситуацію Пустовіт.

Також депутат наголошує, що розмови про чіткій облік пільговиків – показник непрофесійності чиновників, мовляв, з міської казни щороку на це виділяють кошти й постає питання – на що. Зауважимо, що цього року вже виділили 20 мільйонів гривень.

Новаторство чи марнотратство – думки у посадовців та депутатів розходяться.

Тим часом, коли гроші витрачають на новації, працівникам не вистачає на зарплати, на це знову кошти беруть з кишень місцевих платників податків: з бюджету Луцька виділили 1,4 мільйона гривень на зарплату працівникам ЛПЕ.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#тролейбуси #електроннийквиток
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...