12:43, 4 листопада 2017 р.
Де фрілансери шукають роботу (ІНФОГРАФІКА)
Компанія Payoneer, чия платіжна система популярна серед фрілансерів, вивчила світовий ринок фрілансу та опублікувала загальний звіт.
Для цього в компанії опитали близько 21 000 фахівців з 140 країн, щоб дізнатися рівень їхнього заробітку і соціально-демографічний портрет.
Популярність бірж фрілансу допомогла мільйонам працівників створити міжнародну базу клієнтів - понад 70 % знаходять замовлення саме там.
У 2015 році тільки 46 % фрілансерів вказували онлайн-майданчики як засіб пошуку роботи.
Рекомендації клієнтів також непогано допомагають третині фрілансерів отримувати нові проекти.
Facebook став однією з найбільш зручних і популярних платформ для професійного просування і спілкування з клієнтами. Більша половина фрілансерів (54%) використовують Facebook для реклами своїх послуг у порівнянні з 38 % в 2015 році.
Друге місце займає LinkedIn - цю платформу для професійного спілкування використовують 40% фрілансерів. Під час опитування в 2015 році лише 14% респондентів вказали LinkedIn як майданчик для пошуку роботи.
Читайте також: Український фріланс: попит перевищує пропозицію
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...