• Головна
  • В Україні бум креативного бізнесу
09:31, 23 листопада 2017 р.

В Україні бум креативного бізнесу

В Україні бум креативного бізнесу

Україна, й особливо її столиця, перетворилися на модний знімальний майданчик для іноземних брендів і музичних гуртів. І не тільки через дешевизну - а й через своєрідну естетику. А ще - завдяки якості роботи наших знімальних компаній, - повідомляють ТЕКСТИ.org.ua. 

Володимир Яценко, генеральний продюсер агенції LimeLiteStudio, яка знімає рекламу для іноземних брендів, пояснює: якщо раніше до нас їздили тільки за локаціями, нині іноземці знімають навіть у наших павільйонах. На його думку, причина в тому, що в Україні найкраще співвідношення якості та вартості послуг.

«Найнижча вартість — від 30 тисяч євро до нескінченності. Залежно від того, що знімаєш. Якщо дві людини сидять у кімнаті й розмовляють, це коштуватиме одну суму. Якщо вони сидять в аеропорті Бориспіль на тлі вибухів літаків — це зовсім інший бюджет. За кордоном це щонайменше 50-60 тисяч євро. Тобто, різниця, порівняно з Німеччиною і Францією, більш ніж удвічі», — розповідає він.

Режисер Андрій Бояр знімав кліпи Христині Соловій, гурту Pianoбой, 5 Vymir, O.Torvald тощо.

Каже, що мінімальний бюджет якісного кліпу в Україні складає приблизно 4-5 тисяч доларів.

«Але я не думаю, що іноземні гурти економлять і через це їдуть знімати в Україну. Це просто щось нове, модний тренд, комусь прикольно до нас приїхати, зняти кліп, а потім і відіграти концерт», — каже Андрій.

Анастасія Буковська — генеральна продюсерка Family Production. Остання робота команди — реклама для італійського бренду Diesel, знята на недобудованому Подільсько-Воскресенському мості. Каже, що зацікавити іноземців працювати з українцями — це велика робота: поїздки на фестивалі, презентації локацій та можливостей у виробництві.

«У пресі багато говорять про те, що в нас усе дуже дешево. Це неправильно. Ми називаємо це «cost effective», тобто оптимальна ціна та якість. Звісно, що є дивовижні локації та можливості по техніці, тому що техніка в Україні найкраща. Камери, світло, оптика, а найголовніше — крани. Компанія «Фільмотехнік»​ має власні розробки і представництва в 38 країнах, зокрема і в Америці. А машина «Russian Arm» для зйомки реклами машин є тільки у нас і в Лос-Анджелесі», — розповідає Анастасія.

Вона зауважує, що в Україні акторам масових сцен платять близько 10 євро на добу, натомість у Європі — близько 100 євро.

Ірландський режисер Брайан Дурнін, який нині працює над рекламним роликом в Україні, пояснює, що тут його задовольняє все: і локації, і команда, і ціна:

«Тут можна зробити речі, які в Ірландії надто дорогі. Тут це доступніше і приблизно настільки ж якісно. Тобто, за бюджет, який ви витрачаєте, можна зробити трохи більше. Також тут люди працюють більше годин, ніж в Ірландії».

Тож серед основних причин популярності України — різноманітні та доступні локації, тренд на східноєвропейську архітектуру, професійна техніка, співвідношення якості та вартості й конкурентна робота продакшнів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кліпи #реклама #креативнийбізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...