Дослідження: як впливають на користувачів рекламні банери на сайтах

Реклама в інтернеті займає одне з провідних місць на загальному ринку медіа реклами та суттєво регулює бізнес-ідеї. Саме вона діє на потенційних споживачів чи не найбільш ефективно, порівняно зі звичайною зовнішньою рекламою.

Давайте більш детально розглянемо основні принципи та види інтернет-реклами, які в останні роки стали надзвичайно популярними та цікавими для власників бізнесу.

Велика частина реклами проглядається сучасними споживачами пробіжно, під час того, як їх основна увага сконцентрована на чомусь іншому - наприклад, поки людина гортає журнал чи проглядає розділи веб-сайту. Однак, навіть швидкий та неуважний погляд на банер може позитивно впливати на зміну споживчих звичок покупців.

Про це розповіли автори нового дослідження, присвяченого саме «пришвидшеному» перегляду реклами, а саме - повторюваному перегляду рекламних банерів в Інтернеті, - повідомляє Ua Modna Agency.

«Ефективність простого «помічання» реклами буде найближчим часом зростати» - впевнені автори дослідження Ксянг Фанг з Університету штату Оклахома, Суренда Сінгх з Канзаського Університету та Рохини Аглувалія з Університету Міннесоти. Вони дійшли висновку, що це пов'язано з тим, що в сучасному рекламному просторі увагу споживача часто сконцентровано, власне, не на рекламованому товарі, а на чомусь ще. Тому, «незалежно від того, який рівень “тисноздатності” (clickability - CTR – Click-through-rate) має банер, він може створити позитивне ставлення до рекламованого товару за рахунок повторюваного впливу» - запевняють дослідники.

Предмет свого дослідженя автори назвали «ефектом простого «помічання» реклами».

Як виявилося, навіть при нетривалому зверненні уваги у людей розвивається позитивне сприйняття об'єкта реклами або стимул до здійснення покупки товару.

І це не зважаючи на те, що споживачі не вивчали цю рекламу, не вчитувалися в неї.

Провівши серію експериментів, вчені виявили, що хоча люди проглядали рекламу таким чином, що не могли згадати її зміст, повторні покази реклами призводили до того, що об'єкт уже здавався їм знайомим. А це, в свою чергу, спричиняло появу позитивних емоцій щодо рекламованого товару.

Дане дослідження може мати важливе значення не тільки в теоретичному, але і в практичному плані. По-перше, воно збільшує рівень розуміння того, які процеси стоять за, так би мовити, «простим помічанням». Що ж до практичного сенсу, то дослідження допомагає рекламодавцям зрозуміти, якими критеріями варто вимірювати ефективність роботи банерів.

Згідно результатів дослідження, респонденти починають більш позитивно оцінювати рекламований об'єкт по мірі зростання частоти показів його рекламних банерів. Дослідники зазначають, що навіть після двадцяти показів ефект «набридливості» у респондентів був не очевидно виражений.

Отримані результати показують: так звана «пробіжність», яка виникає в результаті пасивного постійного перегляду реклами, стає важливою сполучною ланкою між показом реклами та її позитивним сприйняттям.

Тож можемо зробити висновок, що банерна реклама в інтернеті має два основні інструменти впливу на вашого потенційного клієнта:

  • здатна за допомогою одного натискання (click) привести на ваш сайт, тобто зробити так званий lead.
  • робить ваш бренд впізнаваним та формує лояльне ставлення у потенційних клієнтів ще до моменту знайомства безпосередньо з предметом реклами

Відповідальне ставлення до створення власного рекламного банеру гарантуватиме значно вищу ефективність від його розміщення. 

Реклама інтернет маркетинг інтернет-маркетинг медіа
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Новини компаній
Стильне і надійне рішення Up-brella – це стильна парасолька зворотнього складання, дуже зручна у використанні. Це нове конструктивне рішення для захисту від дощу. Вона стане у нагоді у будь-яку зливу, град, сніг або вітер, що леденить. Ця незвичайна парасолька ніколи не залишить калюжу на Вашій підлозі, не намочить Вас і Ваш одяг. Адже це так неприємно! На Вас не впаде ні крапельки, коли Ви виходитимете з машини, з дома або заходитиме в магазин. Більше нія...
Новини компаній
Сучасним дітям доступні десятки розваг - будь-які мультфільми завжди доступні в інтернеті, гаджети завжди під рукою, а іграшками завалені всі шафи. Батьки все частіше замислюються над тим, що подарувати, щоб захопити і розвинути творчі здібності своєї дитини. Паперовий альбом, олівці і фломастери не здивують дітей, тому що малювати можна за допомогою комп'ютерних програм або в додатку смартфона. На допомогу прийшла унікальна новинка - технологія малювання...
Новини компаній
Де купити гарну лампу для манікюру? Наша відповідь - магазин novinki.top. Ми пропонуємо унікальну розробку - LEDлампу «SUN», яка дозволяє висушити гель-лак за лічені секунди. Що таке лампа «SUN» і чим вона відрізняється від інших? Неповторний дизайн, в якому відсутнє дно. Для чого? Це дозволить робити не тільки якісний манікюр, але і педикюр. Чому варто купити саме лампу «SUN»? завдяки подвійному джерелу світла, лампа просушує всі популярні види гель-лаку;...
Новини компаній
Століття технологій захоплює не тільки дорослих. Більшість дітей з самого раннього віку піддаються впливу інтернету, онлайн-ігор і все менше проводять час на вулиці та зовсім перестають грати в розвиваючі ігри. Ви батьки, і вас не оминула ця проблема? Тоді спеціально для вас ми пропонуємо Magic Dough - пластилін для дитячої творчості, яким із задоволенням будуть займатися і малюки, і підлітки. Magic Dough - це набір для ліплення, який включає в себе інстру...
Новини компаній
Щодня людина стикається з проблемами, стресами і страхами. Якщо це дорослий, то впоратися з труднощами, що навалилися легше. Якщо ж проблеми наздоганяють дитину, то вона закривається в собі і намагається вийти з ситуації самостійно. Різноманітні тренінги та тести розробляються психологами для вирішення дитячих емоційних проблем. Технологія малювання на воді Ебру вважається ефективним інструментом з'ясування причин дитячих проблем. Яким чином малювання фарб...
Новини компаній
Рулетку із стопками вже дарували в 2017, вітрильник в пляшці в 2018, що дарувати в 2019? Геть банальщину в подарунках! Шарфики, шкарпеточки, запальнички, сувеніри-пилозбірники, магазинні картини і книжки, ручки і блокноти, сковорідки і набори ножів, усе це дарували Вам і вже не одного разу дарували Ви. Усе це нудно і буденно! Такі подарунки вже не викликають ані радості, ані здивування! А подарунок без емоцій – гроші на вітер! Адже так хочеться зробити при...
Новини компаній
Камера передає відеозображення на Ваш смартфон або будь-який інший пристрій. Ви можете бачити, що відбувається як в реальному часі, так і переглядати відеозапис пізніше. У чому плюси IP-камер? Уявіть, що Ви поїхали на роботу і забули: чи вимкнули праску. Або хвилюєтеся про збереження майна під час відпустки. У всіх цих ситуаціях Вас заспокоять IP-камери відеоспостереження. Камери легко встановлюються на стіні або на полиці шафи і передають інформацію на ве...
Суспільство
Онкохвора мама двох діток Тетяна Куценко з Нововолинська продовжує боротися за життя. Про свій  стан вона повідомиляє у Фейсбуці. “Основне лікування – хіміотерапія, а в моєму випадку таргет, поки діє. Операції лапароскопічні, абляції, на які я так мала багато надій, робити не буду, немає сенсу просто! Вся надія тільки на таргет “Ібранс” і Бога”, – написала вона. Жінка просить не зупиняти збір коштів. “Лікування допомагає, інших варіантів у мене просто нема...
Реклама
На сегодняшний день, самыми популярными видами кредитования среди населения в Украине являются микрокредиты. Они стремительно развиваются и завоевывают свое место на рынке кредитования. Список организаций, который предоставляют кредит онлайн на карту в Украине без отказа достаточно обширен https://vsecrediti.in.ua/kredit-onlajn-na-kartu-v-ukraine-bez-otkaza/. На сайте представлены наиболее надежные и стабильные кредиторы. Деньги онлайн так же безопасны, ка...