ЕКСКЛЮЗИВ
18:25, 28 грудня 2017 р.
Які види медійної реклами будуть найефективніші у 2018 році?
ЕКСКЛЮЗИВ
Як регіональному рекламодавцю ефективно працювати в інтернеті? Яка синергія можлива для невеликого бізнесу та регіональних медійних сайтів у сфері інтернет-маркетингу? Журналістка 0332.ua запитала про це у екс-генерального директора «Microsoft Україна» Надії Васильєвої.
- Ні для кого вже не секрет, що Facebook є одним з найбільш цікавих каналів просування. Багато персональної інформації, інтересів і переваг в профілях, приналежність до спільнот дає величезні можливості великим компаніям правильно сегментувати аудиторію для цільової реклами. Проте, масова реклама в соціальних медіа, наприклад, Facebook, задоволення не з дешевих. Тому найбільш розумною стратегією є комбінування рекламних каналів з подальшим сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через той же Facebook).
Купівлею високого місця в пошуковій видачі через Google AdWords або просуванням реклами через Google AdSense вже нікого не здивуєш.
Доступно та швидко, хоча не завжди дешево. Більш того, для роботи з Google бажано вибрати стратегію оплати «за покази» (CPM) або «за клік» (PPC). Чи буде малий бізнес в регіонах морочитися такими складнощами, що б залучити трафік до своєї кав'ярні або майстерні? - питання риторичне. «Злити» бюджет легко, а ось оцінити повернення інвестицій (Return of Investments або ROI) - нетривіальне завдання.
Варто зазначити, що великі і середні медійні або e-commerce проекти вже навчилися рахувати вигоду від інвестицій в Digital-канали реклами. Хтось озброюється Google Analytics, Microsoft Excel / Microsoft Power BI і терпінням, хтось залучає профільні агентства для підготовки аналітики, а хтось використовує сучасні хмарні технології, наприклад, рішення IO Media або IO Retail (детальніше на iotechnologies.com) від української ІТ-компанії IO Analytics, для прорахунку ROI по рекламних каналах в режимі реального часу. Великі і навіть середні компанії в Україні не тільки навчилися автоматизувати оцінку ROI по рекламних каналах, а й активно планують на 2018 рік ініціативи по автоматизації ремаркетингу в тому ж Facebook на підставі трафіку потенційних клієнтів, який генерують рекламні майданчики Google.
Повертаючись до малого бізнесу, особливо в регіонах України, найбільш розумним простим рішенням є банерна реклама на регіональних сайтах з хорошим охопленням локальної аудиторії. У 2018-му, як і в попередні роки, для малого бізнесу важливо, що їх не обманули спритники з рекламних агентств, гонорар, яких, як правило, залежить від обсягу рекламного бюджету. Завжди простіше зайти на регіональний новинний сайт і побачити свою рекламу на сайті. Реклама на сайті - значить працює. Але як порахувати ROI такої реклами для малого бізнесу? Звичайно ж, у малого бізнесу, як правило, немає ні часу, ні коштів для такої активності. Найпростіший спосіб власника малого бізнесу - це зіставити обсяг клієнтів до і після запуску банерної реклами на регіональному сайті.
Тому регіональним медіа варто задуматися і взяти на себе певну функцію медіа-агентства щодо просування інтересів малого бізнесу в 2018 році. Виграють обидві сторони такого партнерства.
Наприклад, компанія CitySites, яка представлена мережею регіональних новинних сайтів міст в Україні, активно працює в сторону вивчення і розуміння своєї аудиторії, сегментації аудиторії за інтересами, перевагами і каналами трафіку. У найближчій перспективі це виведе банерну рекламу на сайтах CitySites на більш якісний рівень, виходячи з глибокого розуміння регіональної аудиторії і особливостей бізнесу. Регіональним медіа бажано розбавляти класичний інформаційний потік про ДТП, події, політику і інший контент з негативним відтінком, а більше допомагати малому і середньому бізнесу в розвитку inbound маркетингу - генерації пізнавального контенту про історії успіху, соціальні активності, заходи в місті / селищі, та хоч розповісти про унікальний рецепт булочок, які можна купити у вас в місті за рогом. Цей контент буде не тільки соціально корисним, а й найефективнішим способом генерації рекламного трафіку в умовах обмежених бюджетів малого бізнесу.
А як же ROI? Регіональним медійним сайтам варто взяти на озброєння передові розробки від українських ІТ-компаній. Наприклад, рішення від IO Analytics допоможе в реальному часі оцінити ефективність статті на підставі таких параметрів як дочитування, ефективність статті в соціальних медіа, допоможе вибудувати наскрізну аналітику для розуміння звідки приходить покупець (реклама в AdWords, стаття, партнерський сайт) аж до моменту замовлення або фактичної оплати для тих бізнесів, хто має власну CRM-систему.
Можливо регіональним сайтам варто задуматися над тим, що б частину коштів від банерної реклами інвестувати в більш якісне просування малого бізнесу через статті або контекстну рекламу, аж до ремаркетингу в Facebook, при цьому грамотно управляти бюджетом шляхом контролю в реальному часі за найбільш ефективними рекламними каналами.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:15
11 грудня
20:23
9 грудня
live comments feed...