Які види медійної реклами будуть найефективніші у 2018 році?

Як регіональному рекламодавцю ефективно працювати в інтернеті? Яка синергія можлива для невеликого бізнесу та регіональних медійних сайтів у сфері інтернет-маркетингу? Журналістка 0332.ua запитала про це у екс-генерального директора «Microsoft Україна» Надії Васильєвої.

- Ні для кого вже не секрет, що Facebook є одним з найбільш цікавих каналів просування. Багато персональної інформації, інтересів і переваг в профілях, приналежність до спільнот дає величезні можливості великим компаніям правильно сегментувати аудиторію для цільової реклами. Проте, масова реклама в соціальних медіа, наприклад, Facebook, задоволення не з дешевих. Тому найбільш розумною стратегією є комбінування рекламних каналів з подальшим сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через той же Facebook).

Купівлею високого місця в пошуковій видачі через Google AdWords або просуванням реклами через Google AdSense вже нікого не здивуєш.

Доступно та швидко, хоча не завжди дешево. Більш того, для роботи з Google бажано вибрати стратегію оплати «за покази» (CPM) або «за клік» (PPC). Чи буде малий бізнес в регіонах морочитися такими складнощами, що б залучити трафік до своєї кав'ярні або майстерні? - питання риторичне. «Злити» бюджет легко, а ось оцінити повернення інвестицій (Return of Investments або ROI) - нетривіальне завдання.

Варто зазначити, що великі і середні медійні або e-commerce проекти вже навчилися рахувати вигоду від інвестицій в Digital-канали реклами. Хтось озброюється Google Analytics, Microsoft Excel / Microsoft Power BI і терпінням, хтось залучає профільні агентства для підготовки аналітики, а хтось використовує сучасні хмарні технології, наприклад, рішення IO Media або IO Retail (детальніше на iotechnologies.com) від української ІТ-компанії IO Analytics, для прорахунку ROI по рекламних каналах в режимі реального часу. Великі і навіть середні компанії в Україні не тільки навчилися автоматизувати оцінку ROI по рекламних каналах, а й активно планують на 2018 рік ініціативи по автоматизації ремаркетингу в тому ж Facebook на підставі трафіку потенційних клієнтів, який генерують рекламні майданчики Google.

Повертаючись до малого бізнесу, особливо в регіонах України, найбільш розумним простим рішенням є банерна реклама на регіональних сайтах з хорошим охопленням локальної аудиторії. У 2018-му, як і в попередні роки, для малого бізнесу важливо, що їх не обманули спритники з рекламних агентств, гонорар, яких, як правило, залежить від обсягу рекламного бюджету. Завжди простіше зайти на регіональний новинний сайт і побачити свою рекламу на сайті. Реклама на сайті - значить працює. Але як порахувати ROI такої реклами для малого бізнесу? Звичайно ж, у малого бізнесу, як правило, немає ні часу, ні коштів для такої активності. Найпростіший спосіб власника малого бізнесу - це зіставити обсяг клієнтів до і після запуску банерної реклами на регіональному сайті.

Тому регіональним медіа варто задуматися і взяти на себе певну функцію медіа-агентства щодо просування інтересів малого бізнесу в 2018 році. Виграють обидві сторони такого партнерства.

Наприклад, компанія CitySites, яка представлена ​​мережею регіональних новинних сайтів міст в Україні, активно працює в сторону вивчення і розуміння своєї аудиторії, сегментації аудиторії за інтересами, перевагами і каналами трафіку. У найближчій перспективі це виведе банерну рекламу на сайтах CitySites на більш якісний рівень, виходячи з глибокого розуміння регіональної аудиторії і особливостей бізнесу. Регіональним медіа бажано розбавляти класичний інформаційний потік про ДТП, події, політику і інший контент з негативним відтінком, а більше допомагати малому і середньому бізнесу в розвитку inbound маркетингу - генерації пізнавального контенту про історії успіху, соціальні активності, заходи в місті / селищі, та хоч розповісти про унікальний рецепт булочок, які можна купити у вас в місті за рогом. Цей контент буде не тільки соціально корисним, а й найефективнішим способом генерації рекламного трафіку в умовах обмежених бюджетів малого бізнесу.

А як же ROI? Регіональним медійним сайтам варто взяти на озброєння передові розробки від українських ІТ-компаній. Наприклад, рішення від IO Analytics допоможе в реальному часі оцінити ефективність статті на підставі таких параметрів як дочитування, ефективність статті в соціальних медіа, допоможе вибудувати наскрізну аналітику для розуміння звідки приходить покупець (реклама в AdWords, стаття, партнерський сайт) аж до моменту замовлення або фактичної оплати для тих бізнесів, хто має власну CRM-систему.

Можливо регіональним сайтам варто задуматися над тим, що б частину коштів від банерної реклами інвестувати в більш якісне просування малого бізнесу через статті або контекстну рекламу, аж до ремаркетингу в Facebook, при цьому грамотно управляти бюджетом шляхом контролю в реальному часі за найбільш ефективними рекламними каналами.

Маркетинг реклама Facebook аудиторія інтернет
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
50 переглядів в січні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Суспільство
До Луцької міської дитячої поліклініки надійшла нова партія вакцин від кору.Замість бельгійської тепер використовуватимуть американську зі швейцарською ліцензією, пишуть ІА "Волинські новини".Директорка «Луцької міської дитячої поліклініки» Оксана Лєщинська розповіла, що раніше в день вакцинувалися приблизно 10 дітей, після того, коли вирішили в школу не пускати дітей без щеплення, кількість досягла сотні пацієнтів.«Бельгійська вакцина почала закінчуватися...
Суспільство
З 23 січня для ТзОВ «Українська теплогенеруюча компанія «Еско-Волинь» та ТзОВ «Енергозбереження Волинь» діятимуть нові тарифи на теплову енергію.Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міськради 23 січня. Члени виконкому ухвалили проекти рішень про становлення тарифу на теплову енергію, що виробляється ТзОВ «Українська теплогенеруюча компанія «Еско-Волинь» та про встановлення тарифів на теплову енергію, що виробляється ТзОВ «Енергозбер...
Суспільство
На двох вулицях у Луцьку демонтують великогабаритні рекламні щити, розміщені без відповідних дозволів. Відповідне рішення ухвалили під час засідання виконавчого комітету Луцької міськради 23 січня.Товариство з обмеженою відповідальністю «Світ Каменю» зобов’язали провести демонтаж двох наземних великогабаритних рекламних щитів розміром 3,0 м х 6,0 м, розміщених без відповідних дозволів на вулицях Ківерцівській, 57 та Гордіюк, 29, протягом 14 днів з дати ухв...
Суспільство
Народний синоптик з Каменя-Каширського Володимир Деркач прогнозує прохолодне літо у 2019-му.  Чоловік розробив прогноз погоди на весь рік, – пише газета Полісся.  Чоловік має свою методику складання прогнозу: між Різдвом за Григоріанським календарем (25 грудня) і Різдвом за Юліанським календарем (7 січня) є 12 днів, кожен з яких відповідає за один із 12 місяців року. У цей час ведеться спостереження за погодою з 7.30 до майже 17.30, тобто упродовж світлово...
Суспільство
Земельну ділянку, що знаходиться на вулиці Тарасова, 32 роками не можуть поділити два сусіди – ПП «Лада 2000» та підприємець Смалюк.Про це стало відомо під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань земельних відносин та земельного кадастру 23 січня.Нагадаємо, у 2015 році луцький підприємець Смалюк, який орендує частину території поряд із ПП «Лада» незаконно зніс встановлені підприємством естакади. До таких дій підприємець вдався після т...
Суспільство
До 1 серпня 2019 року заплановано встановити загальнобудинкові лічильники обліку води на всіх житлових будинках у місті Луцьк. Виконання нових правил покладені на постачальників послуг, управителів житлових будинків та їх співвласників, повідомила прес-служба КП «Луцькводоканал».  «При цьому приватні лічильники, встановлені у квартирах, не лише не втратять свого значення, але і захистять споживачів від зайвих витрат, а також виконуватимуть розподільчу функ...
Суспільство
Аферисти, які назвались працівниками банку, зняли з карток волинян близько 23 тисячі гривень.Про це повідомляє прес-служба поліції Волині. Понад 8 тисяч гривень через шахрайство втратила 44-річна жителька селища Стара Вижівка. Зловмисник зателефонував волинянці на мобільний телефон, назвався співробітником одного із банків, і під приводом продовження терміну дії банківської картки дізнався її реквізити й зняв кошти.Також зловмисники незаконно заволоділи ко...
Суспільство
Через інтернет шахраї незаконно заволоділи коштами волинян.Про це повідомляє прес-служба поліції Волині.До Камінь-Каширського відділу поліції із заявою про незаконне заволодіння коштами шляхом обману звернувся 19-річний житель райцентру. Молодий чоловік у грудні минулого року за оголошенням на сайті про продаж ноутбука переказав зловмиснику через термінал самообслуговування 4 тисяч гривень. Потерпів від інтернет-шахраїв також і 43-річний житель райцентру Л...
Суспільство
Три квартири у багатоповерхівці на вулиці Глушець нададуть, відповідно до рішення житлової комісії ГУ Нацполіції в області.Відповідне рішення ухвалили під час засідання виконавчого комітету Луцької міськради 23 січня.Затвердили рішення житлової комісії Головного управління Національної поліції у Волинській області (протокол від 03.01.2019 № 1) про надання квартир в будинку на вулиці Глушець, 40: двокімнатної квартири житловою площею 33,4 кв.м, загальною –...