Реклама у медіа: як не наступати на граблі

Як власникам невеликих бізнесів ефективно рекламуватися у медіа? Як знайти саме свого покупця та пробитися серед рекламного засилля великих компаній? Про це журналістка 0332.ua запитала у президента Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексія Погорелова.

Олексій Погорелов

"Невеликі компанії часто недооцінюють ефективність реклами, - розповідає експерт. - Інколи вважають витрати на рекламу зайвими. Проте це, як правило, наслідки неякісної реклами - не в тому медіа, не з тими повідомленнями, не для тієї аудиторії. Щоб на ті граблі більше не наступати - читайте книжки та якісні ЗМІ, спілкуйтеся з професіоналами, особисто вникайте у деталі та думайте - як саме спрацює ваша реклама."

Почніть з того, що вивчіть свого покупця або хоча б намалюйте його самому собі та визначте - які саме потреби свого покупця ви задовольняєте.

Матимете таке бачення - і бізнес піде краще, і реклама стане ефективнішою.

До того ж, нагадаємо, Олексій Погорелов також радив використовувати інтегровані комунікації - такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.

"Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію. Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності", - переконаний президент Української Асоціації Медіа Бізнесу.

А ось регіональним медійним сайтам, на думку Олексія Погорелова, варто сфокусуватися на своїх аудиторіях та на своїх продуктах - рубриках, послугах, тощо. Наприклад, розробити програму, спеціальну для маленького бізнесу - якість прості та реально дешеві рішення. Проте суттєво додати у сервісах. Наприклад, допомагати маленькому місцевому бізнесу запускати креативні та ефективні рекламні кампанії. Таргетувати свої повідомлення. Вимірювати відгук та коригувати свої послуги. Така сфокусована співпраця буде прекрасною інвестицією, бо допоможе підвищити і професійність рекламної пропозиції самого сайту, і розвине місцевий рекламний ринок. 

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)