Як працює нативна реклама

Нині ЗМІ та рекламодавці в усьому світі багато говорять про нативну рекламу в медіа. Це формат, що публікується з рекламною метою, але за формою та змістом відповідає редакційному контенту (хоча, на відміну від джинси, обов’язково маркується), враховує особливості майданчика та не викликає в аудиторії відторгнення.

Нативній рекламі як інструменту для рекламодавців була присвячена й лекція директорки з маркетингу інтернет-журналу Platfor.ma Марії Фронощук, яку вона прочитала в рамках практикуму «Інновації в піарі та маркетингу» Школи комунікацій Targenta та Європейської бізнес-асоціації. Подаємо деякі тези з доповіді, записані виданням «Детектор медіа».

Поняття нативної реклами вигадали не вчора, таке явище офіційно існувало як мінімум із 1960-х років— у працях американського рекламіста Говарда Госcіджа. Тут не так важлива назва, як значення. У відділі спецпроектів Platfor.ma нативну рекламу в медіа визначають як контент, що відповідає інтересам та потребам аудиторії видання— з одного боку, й виконує завдання, які перед ним ставить рекламодавець,— з іншого. Якщо підходити до нативної реклами як до частини репутації видання, працювати з рекламодавцями, за продукти котрих не буде соромно, та не халтурили під час її створення, то виходить такий собі win-win— видання пише на теми, які цікаві його читачам та при цьому вигідні рекламодавцю.

Бренд унативній рекламі може бути представлений різноманітними способами: за допомогою інструментів класичного брендингу, у формі нативних банерів або підверсток, із використанням продакт плейсменту тощо— головне, щоб, виконуючи рекламні цілі, це все не дратувало читачів.

Критерії хорошої нативної реклами:

  • її створено з урахуванням інтересів та цінностей цільової аудиторії;
  • вона розміщена там, де ця аудиторія є;
  • написана у стилі майданчика;
  • у форматі, що підходить темі, бренду й патерну поведінки аудиторії;
  • запущена вчасно, у вдалий момент;
  • її результати ретельно аналізуються.

Нині в нативної реклами є принаймні шість переваг:

  • відсутність «банерної сліпоти». Аудиторія бачить нативну рекламу, на відміну від дратівливих банерів із рейтингом кліків близько 0,25;
  • кросплатформність. Байдуже, де вона розміщена— на десктопній чи мобільній версії сайту, лише в соціальних мережах, у подкасті, у грі— месседж можна донести будь-яким чином;
  • на неї не діє Adblock;
  • Коли в результатах пошуку продукту рекламодавця виринає хороша нативна реклама, цікава та корисна читачам, це краще, аніж лише посилання на офіційний сайт;
  • подача в потоці. Цільова аудиторія вже прийшла читати відповідну інформацію вцьому виданні, чому б не запропонувати їй ще й відповідні продукти?
  • хороша нативна реклама для майданчиків— це трафік. Якщо видання серйозно підходить до такої роботи, воно намагатиметься зробити хороший матеріал: корисний читачам та віральний.

Нативна реклама здатна вирішувати різні завдання рекламодавця:

  • розказати про нову торгову марку чи продукт;
  • повідомити про акцію;
  • актуалізувати продукт під інфопривід, нагадати про продукт або бренд;
  • донести точки диференціації;
  • сформувати нову модель поведінки цільової аудиторії або викликати конкретну емоцію;
  • допомогти в зміні позиціювання бренду;
  • сформувати інформаційний фон.

А от чого не варто очікувати від нативної реклами, так це виконання завдань performance-маркетингу, миттєвого генерування продажів чи шквалу вхідних дзвінків. Завдання нативної реклами — не продати, а зацікавити клієнта й привести його до рекламодавця. Якщо натив привів клієнта на сайт компанії, а вона йому нічого не продала— отже внеї є слабкі місця. І нативна реклама цього не виправить.

Нативна реклама не повинна генерувати продажі. Може, але не повинна. Вона позитивно впливає на репутацію й формує довіру. Вони ж надалі, якщо все інше в компанії працює добре (продукт, сервіс, логістика, робота з клієнтами тощо), генерують продажі.

Чому варто брендувати нативну рекламу логотипом спонсора? Не слід вводити воману аудиторію, її довіру втратити легко, а повернути майже неможливо.

Щоби створювати ефективну нативну рекламу, потрібно переглянути багато вже реалізованих вдалих прикладів. Пропонуємо вам поглянути на кілька таких успішних проектів.

Кампанія: Women Inmates

Видання: The New York Times

Бренд: Netflix, серіал Orange Is the New Black

Кампанія: How Would You Die In «Game Of Thrones»?

Видання: BuzzFeed

Бренд: HBO, серіал Game Of Thrones

Кампанія: Где эта квартира?

Видання: Meduza

Бренд: Airbnb

Кампанія: Побрей Хэмингуэя

Видання: Platfor.ma

Бренд:Philips

Кампанія: Науковий підхід

Видання: Platfor.ma

Бренд: Shell

Фото надано Школою комунікацій Targenta
інтернет реклама онлайн маркетинг просування Луцьк нативна
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
Час наближається до обідньої перерви? Ні для кого не секрет, що запорука гарного настрою і самопочуття працюючої людини - вчасно перекусити. І тут виникає дилема, як це можна зробити, щоб це було щось смачненьке, щоб ціна приємно вражала, і, найголовніше, щоб час на обід не перевищував дозволеного? Команда MOJO знайшла відповідь на усі питання: бізнес-ланч! Чому варто обрати MOJO бізнес-ланч? ТОП 5 причин: 1. Зручно. Не потрібно носити лоточки з собою на р...
Суспільство
Запустили новий автобусний маршрут “Луцьк-Промінь”. Автобуси курсують з 20 березня, – йдеться на сайті Боратинської сільської ради. Автобус у селі відправляється від філармонії, кінцева зупинка – поблизу церкви у селі Промінь. Загалом схема руху автобусного маршруту виглядає наступним чином: Філармонія – Старий ринок – вул. Ковельська – вул. Львівська – Цукровий завод – с. Промінь.
Новини компаній
Кожен раз, коли необхідно вибрати подарунок для дорогої людини, багато з нас стикаються з проблемою: здається, що у нього все є, що подарувати - невідомо. Але 2019 рік підготував кілька модних і стильних новинок, які відмінно підійдуть в ролі подарунка. Щоб не помилитися, вибираючи подарунки близьким, і зробити оригінальний і приємний сюрприз - обирайте годинник в дерев'яному корпусі. Це стильно, корисно, незвично. Ваш друг, родич або колега обов'язково бу...
Суспільство
У Луцьку Голова облдержадміністрації Олександр Савченко разом зі студентами прибирали луцький ботанічний сад. Толока розпочалася сьогодні, 22 березня об 11:00 та тривала близько двох годин, – написав Олександр Савченко на своїй сторінці у Фейсбуці. Організували захід працівники управління екології облдержадміністрації на чолі з керівником Дмитром Новохатським. “Толоку в Луцькому ботанічному саду загальнодержавного значення цього року було організовано за і...
Кримінал
Волинянка віддала шахрайці 360 тисяч гривень. Про це пише прес-служба прокуратури Волині. 30-річна мешканка одного з сіл Володимир-Волинського району з листопада 2017 року по березень 2019 року віддала добродійці, яка “знімала” неї “порчу”, 360 тис. грн. Тим часом 72-річна лучанка, аби “відвести від сім’ї біду”, днями віддала невідомій жінці, яка підійшла до неї на вулиці, 2600 грн, 300 євро, 476 доларів США та 200 польських злотих. Правоохоронці вкотре зв...
Суспільство
Онкохвора Тетяна Куценко із міста Нововолинськ вдруге бореться з раком та потребує фінансової допомоги на лікування.Нагадаємо, Тетяна Куценко в 2013 році лікувала 3-тю стадію раку грудей, пройшла повністю все лікування: 7 хімій, 2 операції і 20 променевих терапій. Але від липня 2018 лікарі виявили метастази в легені та печінку.Тетяна – мама двох дітей. Нині жінка лікується препаратом «Ібранс», який дає хороший результат. За її словами, під час останнього К...
Суспільство
“Луцьктепло” за підсумками 2018 року є найзбитковішим серед усіх комунальних підприємств у Луцьку. Про це повідомили під час засідання виконкому, – пише ВолиньUA. Підприємство зазнало збитків на суму 27,6 млн гривень. “Збитковість пов’язана з коротким опалювальним сезоном і підвищенням температури. Також СКФ Україна відключилося від нашої системи і встановило власну котельню. Крім того, лише з 22 грудня відбулося підняття тарифів. Я б не шукала якихось осо...
Новини компаній
На ринок іграшок увірвався справжній ураган, який підкорив не тільки дітей, а й дорослих - машинки Trix Trux. Яскравий, незабутній подарунок надовго залишиться в пам'яті іменинника і його друзів. Що являє собою цей цікавий набір: - машинка з великими колесами Trix Trux; - гнучка пластикова траса, з деталей якої навіть 3-річний малюк зробить неповторну дорогу для своєї улюбленої машинки; - трамплін «хвиля» і «гірка»; - перешкода «сходи»; - струни для викона...
Суспільство
У Рожищі правоохоронці затримали шахраїв, які розраховувались сувенірними купюрами. Затримали порушників на вулиці Незалежності, – пише Район.Рожище. Як розповів начальник Рожищенського відділення НП у Волинській області Олександр Басалик, на гарячому зловили двох аферистів, які промишляли у Копачівці і Рожищі. Шахраї під виглядом справжніх грошей розраховувались сувенірними купюрами, отримуючи решту справжніми.