Як працює нативна реклама

Нині ЗМІ та рекламодавці в усьому світі багато говорять про нативну рекламу в медіа. Це формат, що публікується з рекламною метою, але за формою та змістом відповідає редакційному контенту (хоча, на відміну від джинси, обов’язково маркується), враховує особливості майданчика та не викликає в аудиторії відторгнення.

Нативній рекламі як інструменту для рекламодавців була присвячена й лекція директорки з маркетингу інтернет-журналу Platfor.ma Марії Фронощук, яку вона прочитала в рамках практикуму «Інновації в піарі та маркетингу» Школи комунікацій Targenta та Європейської бізнес-асоціації. Подаємо деякі тези з доповіді, записані виданням «Детектор медіа».

Поняття нативної реклами вигадали не вчора, таке явище офіційно існувало як мінімум із 1960-х років— у працях американського рекламіста Говарда Госcіджа. Тут не так важлива назва, як значення. У відділі спецпроектів Platfor.ma нативну рекламу в медіа визначають як контент, що відповідає інтересам та потребам аудиторії видання— з одного боку, й виконує завдання, які перед ним ставить рекламодавець,— з іншого. Якщо підходити до нативної реклами як до частини репутації видання, працювати з рекламодавцями, за продукти котрих не буде соромно, та не халтурили під час її створення, то виходить такий собі win-win— видання пише на теми, які цікаві його читачам та при цьому вигідні рекламодавцю.

Бренд унативній рекламі може бути представлений різноманітними способами: за допомогою інструментів класичного брендингу, у формі нативних банерів або підверсток, із використанням продакт плейсменту тощо— головне, щоб, виконуючи рекламні цілі, це все не дратувало читачів.

Критерії хорошої нативної реклами:

  • її створено з урахуванням інтересів та цінностей цільової аудиторії;
  • вона розміщена там, де ця аудиторія є;
  • написана у стилі майданчика;
  • у форматі, що підходить темі, бренду й патерну поведінки аудиторії;
  • запущена вчасно, у вдалий момент;
  • її результати ретельно аналізуються.

Нині в нативної реклами є принаймні шість переваг:

  • відсутність «банерної сліпоти». Аудиторія бачить нативну рекламу, на відміну від дратівливих банерів із рейтингом кліків близько 0,25;
  • кросплатформність. Байдуже, де вона розміщена— на десктопній чи мобільній версії сайту, лише в соціальних мережах, у подкасті, у грі— месседж можна донести будь-яким чином;
  • на неї не діє Adblock;
  • Коли в результатах пошуку продукту рекламодавця виринає хороша нативна реклама, цікава та корисна читачам, це краще, аніж лише посилання на офіційний сайт;
  • подача в потоці. Цільова аудиторія вже прийшла читати відповідну інформацію вцьому виданні, чому б не запропонувати їй ще й відповідні продукти?
  • хороша нативна реклама для майданчиків— це трафік. Якщо видання серйозно підходить до такої роботи, воно намагатиметься зробити хороший матеріал: корисний читачам та віральний.

Нативна реклама здатна вирішувати різні завдання рекламодавця:

  • розказати про нову торгову марку чи продукт;
  • повідомити про акцію;
  • актуалізувати продукт під інфопривід, нагадати про продукт або бренд;
  • донести точки диференціації;
  • сформувати нову модель поведінки цільової аудиторії або викликати конкретну емоцію;
  • допомогти в зміні позиціювання бренду;
  • сформувати інформаційний фон.

А от чого не варто очікувати від нативної реклами, так це виконання завдань performance-маркетингу, миттєвого генерування продажів чи шквалу вхідних дзвінків. Завдання нативної реклами — не продати, а зацікавити клієнта й привести його до рекламодавця. Якщо натив привів клієнта на сайт компанії, а вона йому нічого не продала— отже внеї є слабкі місця. І нативна реклама цього не виправить.

Нативна реклама не повинна генерувати продажі. Може, але не повинна. Вона позитивно впливає на репутацію й формує довіру. Вони ж надалі, якщо все інше в компанії працює добре (продукт, сервіс, логістика, робота з клієнтами тощо), генерують продажі.

Чому варто брендувати нативну рекламу логотипом спонсора? Не слід вводити воману аудиторію, її довіру втратити легко, а повернути майже неможливо.

Щоби створювати ефективну нативну рекламу, потрібно переглянути багато вже реалізованих вдалих прикладів. Пропонуємо вам поглянути на кілька таких успішних проектів.

Кампанія: Women Inmates

Видання: The New York Times

Бренд: Netflix, серіал Orange Is the New Black

Кампанія: How Would You Die In «Game Of Thrones»?

Видання: BuzzFeed

Бренд: HBO, серіал Game Of Thrones

Кампанія: Где эта квартира?

Видання: Meduza

Бренд: Airbnb

Кампанія: Побрей Хэмингуэя

Видання: Platfor.ma

Бренд:Philips

Кампанія: Науковий підхід

Видання: Platfor.ma

Бренд: Shell

Фото надано Школою комунікацій Targenta
інтернет реклама онлайн маркетинг просування Луцьк нативна
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
У піцерії  «Фелічіта» в Луцьку отруїлося 10 людей. Про це повідомили у прес-службі рятувальників. 14 липня до ДСНС надійшла інформація що, протягом 11-12 липня до обласної інфекційної лікарні з діагнозом гострий гастроентероколіт госпіталізовано 10 осіб, які відвідували піцерію «Фелічіта» у   Луцьку. Станом на 15 липня у лікарні перебуває 10 осіб. Проводиться комплекс протиепідемічних заходів.
Новини компаній
Кожен з нас хоча б раз потрапляв під дощ в незручний момент. Одяг, зачіска і макіяж, потрапляючи під краплі дощу,псують  зовнішній вигляд, а настрій безповоротно псується. Що робити? Вірно, брати парасольку. Але багато людей не люблять носити з собою цей аксесуар через його некомпактні розміри й невідповідность кольору з одягом. Рішення проблеми - Mini Umbrella. Що це таке? - Парасолька з міцною металевою основою. Це дозволяє використовувати її навіть при...
Суспільство
На Волині  керівник одного із обласних державних вищих навчальних закладів  вимагав  20 відсотків від щомісячного виторгу у підприємця за безперешкодне встановлення та функціонування на території навчального закладу кавового апарата. Про це повідомили у   прес-службі прокуратури області. “Своїми діями директор дав зрозуміти підприємцю, що іншим шляхом він не розмістить кавовий апарат, тому той погодився на таку вимогу”, – йдеться у повідомленні. Всього кер...
Суспільство
У Луцьку надійшло повідомлення про замінування головного корпусу Луцького національного технічного університету і житлового будинку. Про це повідомляє  ІА ВолиньPost. Відомо, що повідомлення про замінування надійшло вранці 10 липня. Окрім, корпусу університету, що на вулиці Львівській, 75, повідомили і про вибухівку у житловому будинку на вулиці Бенделіані, 3.
Новини компаній
Століття технологій захоплює не тільки дорослих. Більшість дітей з самого раннього віку піддаються впливу інтернету, онлайн-ігор і все менше проводять час на вулиці та зовсім перестають грати в розвиваючі ігри. Ви батьки, і вас не оминула ця проблема? Тоді спеціально для вас ми пропонуємо Magic Dough - пластилін для дитячої творчості, яким із задоволенням будуть займатися і малюки, і підлітки. Magic Dough - це набір для ліплення, який включає в себе інстру...
Кримінал
У  Головному управлінні Державної фіскальної служби у Волинській області правоохоронці проводять обшуки   у справі про заподіяння збитків державі на 190 млн гривень. Про це у Фейсбуці написала перший заступник директора Державного бюро розслідувань Ольга Варченко. Вона повідомила, що ДБР, поліція і ГПУ зараз проводять обшуки у приміщенні відомства. Жінка зазначає, що слідчі викрили протиправну схему, у якій брали безпосередню участь співробітники ДФС. Влас...
Суспільство
У Луцьку в Центральному парку культури та відпочинку імені Лесі Українки хочуть облаштувати танцювальний майданчик і  світлову атракцію у вигляді світлового тунелю. Про це розповів радник Луцького міського голови Ігор Поліщук, – пише ІА  ВолиньPost. За його словами, у парку зроблять нову світлову атракцію, схожу на ту, яка є в парку імені Горького, що в Москві. «Там є гарний світловий тунель. Хочемо зробити щось на зразок цього в Луцьку. Цей тунель буде зн...
Новини компаній
На ринок іграшок увірвався справжній ураган, який підкорив не тільки дітей, а й дорослих - машинки Trix Trux. Яскравий, незабутній подарунок надовго залишиться в пам'яті іменинника і його друзів. Що являє собою цей цікавий набір: - машинка з великими колесами Trix Trux; - гнучка пластикова траса, з деталей якої навіть 3-річний малюк зробить неповторну дорогу для своєї улюбленої машинки; - трамплін «хвиля» і «гірка»; - перешкода «сходи»; - струни для викона...
Економіка
На луцьких ринках стартував сезон продажу традиційних літніх смаколиків: кавунів та динь. І хоча ціна поки "кусається", продавці запевняють: "зате без хімікатів". Знайти зелені смугасті плоди не важко: кавуни заполонили чимало торгових прилавків на ринках. Експерти кажуть: ціни на кавуни в Україні в липні поточного року зросли в 4,8 раза у порівнянні з липнем минулого року. На "Варшавському" і "Центральному" ринках ціни на кавуни однакові: продавці хочуть...