Чому нативна реклама - не джинса

Перерозподіл рекламних бюджетів на користь пошуковиків і соціальних мереж став загрозою для існування незалежних онлайн-медіа в усьому світі. Шукаючи нові канали монетизації, західні медіапідприємці сходяться на думці, що необхідно змінити саму культуру створення та споживання реклами. Один із напрямків таких змін- native advertising, себто нативна (рідна) реклама, - пише "Телекритика".

Виробник шин спонсорує публікацію на автомобільному порталі статті про те, як автомобілісту готуватися до зими, де одна з порад - правильний добір зимових шин. Дизайнер одягу спонсорує серію матеріалів про соціально активних підприємців на хіпстерському сайті, й на фото видно, що вони вбрані в одяг цього бренду. Окрім обов'язкової позначки про те, що матеріал створено за фінансової підтримки рекламодавця, він нічим не відрізняється від редакційного. Нативна реклама максимально враховує дизайн, специфіку контенту й цільову аудиторію онлайн-медіа. Цією моделлю вже послуговуються видання на кшталт The New York Times та The Guardian.

Критики моделі брендованого контенту найчастіше апелюють до довіри. На думку критиків, поважним виданням не личить публікувати подібні матеріали, адже аудиторія неодмінно сприйме їх за джинсу. Українцям набило оскому засилля низькоякісних замовних матеріалів, якими рясніють загальнонаціональні та особливо регіональні видання. У випадку нативної реклами принциповим є маркування матеріалу, однак чи буде цього достатньо, щоби читач зрозумів, що його не намагаються ошукати?

Іншим видається, що нативна реклама ставить під загрозу суспільну місію журналістики. Так, випусковий редактор The Wall Street Journal Джерард Бейкер висловив побоювання, що злиття журналістики й реклами може стати «фаустівським договором» для онлайн-видань.

Ентузіасти нативної реклами кажуть про переваги. Перш за все, це прибуток як для видань, які публікують брендований контент, так і для рекламодавців. Банерна реклама привертає дедалі менше уваги читачів онлайн-видань - аби менше дратуватися, вони користуються інструментами для блокування реклами.

Згідно з даними нещодавніх досліджень, користувачі на 53% частіше звертають увагу на нативну рекламу, аніж на банери.

Та й видання без банерів має більш презентабельний вигляд- до того ж, перевагою нативної реклами є те, що вона адаптована до мобільних пристроїв.

У соціальних мережах рекламодавці можуть стежити за тим, чи стали їхні матеріали вірусними, йдоволі точно вимірювати їхній вплив на зростання продажів. Тому вони ладні добре платити онлайн-майданчикам та авторам за створення якісного контенту й ефективну промоцію. До того ж, публікація в поважному виданні підвищує довіру до бренду. Якісний і легальний рекламний контент може покращити й репутацію самих майданчиків онлайн-медіа, наблизивши їх до самоокупності, забезпечивши співробітникам гідну зарплату й давши змогу відмовитися від замовних матеріалів.

Прокладаючи місток довіри між виданнями й рекламодавцями, нативна реклама також становить цінність для аудиторії. Як зауважила Аманда Гейл, віце-президент із реклами та креативних рішень Talking Points Memo, «нативна реклама створена для людей, які люблять читати». Поза тим брендовані матеріали мають бути мінімально подібними до реклами, відповідати всім журналістським та редакційним стандартам.

Якісний контент не продає, а інформує, навчає, розважає, пропагує важливі цінності (наприклад, соціальну активність).

Що менше в нативній рекламі буде самохвальства бренду й що більше корисної інформації, тим легше буде виданню привабити аудиторію.

Одними з перших моделлю нативної реклами почали послуговуватися новинно-розважальні ресурси на кшталт BuzzFeed. Один із прикладів вдалої співпраці- спонсорована видавничим домом HarperCollins стаття з десятьма цитатами з книги американського письменника Девіда Маккалоу, які мусить прочитати кожен випускник. На значно серйознішому й за тематикою, й за редакційними стандартами сайті The Guardian вийшов спонсорований матеріал про нову екологічну технологію від компанії Ben&Jerry, чия фабрика морозива отримує енергію від власних перероблених відходів.

Поступово брендований контент стає глобальним трендом, що стимулює розвиток нового бізнесу - допоміжних платформ для розміщення нативної реклами, що налагоджують зв'язок між рекламодавцями та онлайн-майданчиками.

Розвиток нативної реклами в Україні приречений на певні ризики. По-перше, більшість видань має досить слабку технологічну базу. По-друге, переваги нативних форматів, максимально адаптованих до мобільних пристроїв, буде складно оцінити за відсутності якісного 3G-зв'язку з його загальним якісним доступом до мережі. По-третє, редактори, журналісти й піарники звикли мислити категоріями джинси; потрібні будуть сили й час для того, щоб довести їм переваги легального рекламного контенту, а аудиторії розтлумачити різницю між прихованою та нативною рекламою. Освіта й самоосвіта рекламного та медійного ринку з часом можуть дати шанс не лише на прибуток і фінансову свободу, але й на підвищення якості контенту онлайн-ЗМІ.

Нагадаємо, СЕO інтернет-агентства "Массімо" Максим Нікітін переконаний, що реклама у медіа - це, як правило, це іміджева реклама. І якщо клієнт розміщує на якомусь із сайтів банер і очікує миттєві продажі – це хибний шлях. Проте, якщо рекламується масовий продукт і є інформація, яка стимулює купувати – банер може привести потенційних клієнтів. Але разом з ним мають працювати і інші методи інтернет-маркетингу. Тільки комплексні кампанії дають найефективніші результати".

Реклама інтернет маркетинг інтернет-маркетинг медіа
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
10 переглядів у жовтні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Кримінал
Дерева у луцькому ботанічному саду уже кілька днів поспіль ріжуть комунальники, а дозволів на це ніхто не видавав. Про це повідомляє Громадське Волині. Представники Управління екології та природних ресурсів Волинської ОДА повідомили про те, що у п’ятницю, 19 жовтня, на території Луцького ботсаду здійснюються незаконні дії. Як виявилося, працівники комунального підприємства зрізали дві старі тополі та розчистили частину території, що входить до об’єкту прир...
Кримінал
Одинадцять гектарів волинського кордону віддали фірмі депутата Держдуми Росії Олександра Бабакова. Біля самісінького пункту пропуску «Ягодин» російський олігарх, фірми якого співпрацювали з ФСБ, вже розпочав будувати свій митний термінал, - про це детальніше в сюжеті ТРК "Аверс". Фактично перед державним кордом України російська фірма створює приватний кордон, через який збирається за гроші пропускати вантажівки.
Суспільство
Найулюбленіший для багатьох вид відпочинку – це подорожі. Багато людей, на жаль, не можуть собі його дозволити, тому що це здається занадто дорого і затратно. Тому до цього варто готуватися завчасно і ґрунтовно, - пише "Finance.ua". ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найпопулярніші туристичні напрямки в оксамитовий сезон При правильному плануванні витрати можна знизити мало не наполовину, відвідуючи при цьому улюблені місця і заходи. Чим раніше ви почнете планувати свою відпу...
Кримінал
У Луцьку злочинця, якого суд визнав винним у смерті неповнолітнього випустили на свободу. Про це повідомив заступник глави ГПУ Євген Єнін у Facebook. Родичі загиблого хлопця стикнулись з вбивцею просто на вулиці. Коли ж вони звернулись в поліцію, то почули шокуючу відповідь – злочинця відпустили тому, що для нього не вистачило вільного місця у в'язниці. "Злочинець, винний у смерті неповнолітнього, вирок відносно якого набрав законної сили, мабуть думав, що...
Суспільство
"Укрзалізниця" постійно наголошує на постійному оновленні залізничного транспорту. Деякі зміни на краще вже помітили пасажири поїздів. Так лучанина приємно вразив комфортний стан вагону потяга Луцьк-Київ. Про це написав на своїй сторінці у facebook Андрій Сірук. "Виявляється, нормальні вагони можуть бути і в поїзді Луцьк-Київ. Тут навіть телевізор є! Тільки без своєї флешки, походу, тут нічого не подивишся", - йдеться у дописі. Він також зазначив, що варт...
Суспільство
В Україні почали продавати електромобіль FUlU MK1 за 109 999 грн (менше $ 4 тис.). Пише "etcetera". ПОДРОБИЦІ. Чотиримісний автомобіль виготовляє китайська компанія. Він відрізняється досить маленькими габаритами. Довжина – 2450 мм, ширина – 1230 мм, висота – 1550 мм, а маса – 435 кг. Електромотор розвиває 2,2 кВт-год і їде з максимальною швидкістю в 45 км/год. Зарядити електромобіль можна за 8 годин. ЗАЗНАЧИМО. При цьому сьогодні Tesla почала продавати Mo...
Суспільство
У Луцьку під час пожежі постраждав чоловік. Подія трапилася 19 жовтня на вулиці Привокзальній у 5-ти поверховому житловому будинку, інформує ДСНС у Волинській області. Виклик про пожежу надійшов до служби «101» о 10:00. Уже через 4 хвилини до місця події приїхали рятувальники. Осередок пожежі – задимлений підвал..  Вдалося віднайти на місці пожежі людину. Потерпілим виявився 65-річний безхатченко його винесли на свіже повітря та передали в карету швидкої д...
Спорт
Українські спортсмени успішно виступили на Юнацьких Олімпійських іграх в Аргентині. Про це заявив прем’єр-міністр Володимир Гройсман, - пише "etcetera". ФАКТ. Як зазначив голова уряду, наша збірна повертається з 23 медалями, 7 з яких – золоті. «Прекрасний результат! Вітаю переможців і пишаюсь нашою молоддю», – підкреслив Гройсман. ДОВІДКА. Юнацькі Олімпійські ігри – змагання серед молодих спортсменів віком від 15 до 18 років. Проходять як літні, так і зим...
Влада
У Мінінфраструктури планують до кінця року впровадити електронну реєстрацію і звірку з митницею кількості виданих дозволів на здійснення автомобільних перевезень. Про це під час години запитань до уряду у ВР сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян, - пише "finance". ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Ягодині встановлюють термінали для вантажівок «У зв’язку з тим, що у нас щороку зростає товарообіг з країнами Європейського Союзу, відповідно зростає і частка автомобіл...