• Головна
  • У провідників "Укрзалізниці" поменшає роботи
21:23, 29 березня 2018 р.

У провідників "Укрзалізниці" поменшає роботи

В. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у грудні 2017 р. був обурений тим, що генеральне прибирання в поїздах відбувається лише раз на рік. З квітня в Україні запрацює нова система прибирання вагонів.

Відтепер у пункті формування поїзда провідник більше не робитиме вологе прибирання. Ця функція перейде до прибирально­-екіпірувальних бригад, - передає "Магістраль".

Щоб покращити якість обслуговування пасажирів, були розроблені два нові технологічні процеси — внутрішнє миття пасажирських вагонів працівниками виробничих підрозділів та робота прибирально­-екіпірувальних бригад пасажирських вагонів.

У провідників "Укрзалізниці" поменшає роботи, фото-1

Різниця між ними полягає в тому, що якщо простій поїзда триває до 7 год, то здавати вагон немає часу. Тому провідник залишатиметься у вагоні, охоронятиме його і займатиметься своїми обов’язками, а мийники паралельно робитимуть вологе прибирання. Якщо ж поїзд перебуватиме у пункті формування більше 7 год, то провідник, приїхавши з рейсу, здасть вагон прибирально­-екіпірувальній бригаді.

Вона у свою чергу замінить постільну білизну, чайно-­кондитерську продукцію, прибере, помиє та охоронятиме його. Провідники повернуться у вагон безпосередньо перед рейсом і приймуть його. Така практика вже дала економічний ефект в окремих депо, тому що провідник більш раціонально використовує робочий час.

Так прибирально-екіпірувальні бригади вже кілька років успішно функціонують у Дніпровському пасажирському вагонному депо. За дніпровським досвідом і була відпрацьована технологія, яку нині впроваджують по всій Україні.

У провідників "Укрзалізниці" поменшає роботи, фото-2

Прибирально-­екіпірувальна бригада складається з дев’яти осіб і старшого бригадира, з розрахунку один робітник бригади — на два вагони.

Працівники одягнені у спецодяг й екіпіровані миючими та дезінфікуючими засобами для внутрішніх поверхонь вагона, унітазів та виведення плям, губками з абразивним шаром, серветками з мікрофібри, швабрами та щітками для миття підлоги та скла. У них також є відповідний інвентар — пилососи з миючим ефектом та парогенератори з відповідними насадками.

Запроваджено три види прибирання вагонів.

Проміжне внутрішнє миття пасажирських вагонів проводиться у пунктах формування, обороту складів пасажирських поїздів та на шляху їх прямування.

Основне (поглиблене) внутрішнє миття вагона проводиться двічі на рік під час зимового та літнього технічного обслуговування пасажирських вагонів в об’ємі ТО­2, а також перед кожним включенням додаткових пасажирських вагонів до складу пасажирських поїздів або формування додаткових складів пасажирських поїздів.

Генеральне внутрішнє вологе прибирання здійснюється після проведення планових видів ремонту вагонів та виконання єдиної технічної ревізії (ТО­3).

Передбачається, що нова система прибирання почне працювати по всій Україні до літніх пасажирських перевезень.

Нагадаємо,  ми повідомляли, що до Великодня призначили 12 додаткових потягів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Укрзалізниця #потяг #прибирання
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...