• Головна
  • У Луцькраді домовлялися про «правила гри» із транспортом
11:00, 9 жовтня 2012 р.

У Луцькраді домовлялися про «правила гри» із транспортом

У стінах Луцької міської ради відбувся круглий стіл, присвячений ситуації з перевезенням пасажирів у маршрутних таксі в обласному центрі Волині. Про це інформує «Волинська правда».

Заступник Луцького міського голови Василь Байцим розпочав роботу круглого столу з озвучення тих скарг, які щодня надходять на адресу Луцької міської ради із приводу пасажирських перевезень у Луцьку. Нагадаємо, що лучани найчастіше нарікають на відсутність автобусів на маршрутах, «перегони» тощо. На думку Байцима, слід підтягнути якість пасажирських перевезень у Луцьку до європейського рівня. 

Виконуючий обов’язки начальника управління транспорту Олександр Середа коротко розповів передісторію питання про перевезення пасажирів у Луцьку. Він нагадав, що із перевізниками були розірвані договори і скоро мають бути оголошені нові конкурси. Відповідно до закону слід провести регулярну процедуру і обговорити пропозиції і влади щодо договорів, котрі будуть укладені із перевізниками у майбутньому. Саме тому владці і перевізники зібралися у стінах Луцької міської ради. «Ми зібралися, щоб домовитися про «правила гри» на транспортному ринку у Луцьку», – сказав Василь Байцим. Зауважимо, що на наступному виконкомі мають бути оголошено нові тендери на перевезення в місті Луцьку. Байцим каже, що зміни потрібні, щоб забути про скарги від лучан на якість перевезення у місті.

Під час засідання круглого столу лунали пропозиції від перевізників. Традиційно посперечалися про систему GPS-навігації, заробітну плату для водіїв. Також лунали і думки про те, на скільки хвилин може порушуватися графік руху. Серед пропозицій перевізників були і такі, які пропонували здійснити конкурс щодо визначення системи моніторингу GPS. Зауважимо, що деякі слухняні перевізники уже поставили обладнання на свої автобуси.

Цікаво, що, приміром, у Львові діє спеціальний центр управління руху, а систему моніторингу визначають самі перевізники, адже вони її утримують за власні кошти. «А ми два роки стоїмо на перепутті», – нарікають перевізники, говорячи про систему GPS-моніторингу. І владці, і перевізники побоюються нової хвилині судової тяганини. Згадали і про «Візор», який має опікувати GPS-моніторингом у сфері пасажирських перевезень у Луцьку. «Вартість обладнання на сьогодні мінімізована», – нагадав Олександр Середа.

Перевізники хотіли альтернативи – мало не провести новий конкурс на визначення системи, яка контролюватиме перевезення у місті. Практично всі присутні перевізники підтримали таку пропозицію. Поговорили і про певні формати звітів перевізників.

Керівнику «Візора» Степану Чухрію така ідея явно не сподобалася. Перевізники кажуть, що якщо провести новий конкурс із приводу системи GPS-перевізників, то, можливо, «Візор» знову виграє на ньому. У залі навіть почали лунати байки про пастуха і ягнят. Посперечалися про можливе перекручування звітів.

Поговорили і про диспетчеризацію, і про контроль руху. «Переливали з пустого в порожнє» понад годину. Поспілкувалися і про «перегони» на маршрутах, і про забирання усіх пасажирів водієм того чи іншого маршруту. Скарги на маршрути озвучив Олександр Середа. «Як пасажир буде вчити водія їздити?» – відреагували перевізники із залу. Вдавалося навіть філософствувати про системи GPS-навігації і про зимові шини для автомобілів.

Помізкували над тим, скільки має тривати відхилення руху на кінцевих зупинках: дві, три чи чотири хвилини. Олександр Середа зауважив, що, на жаль, деякі кінцеві зупинки певних маршрутів сходяться біля ринків. І деякі маршрутки простоюють там до 9-ти хвилин, збираючи пасажирів, а інші маршрутки навіть не можуть нормально стати на зупинці.

Часом учасники круглого столу не приховували емоцій і обмінювалися «милими» зауваженнями у досить іронічному тоні.

Перевізники кажуть, що водіями не мають керувати усі, лише його керівництво, інакше буде хаос на дорогах і дорожньо-транспортні пригоди. Мовляв, диспетчери «Візора» мають зв’язуватися з диспетчерською службою тих чи інших перевізників, а не напряму з водіями маршрутних таксі, тим самим створюючи небезпечні ситуації на дорозі.

Посперечалися і про те, хто має видавати квитки. Перевізники наполягали, що водій не може видавати квитки, особливо, якщо пасажир зайшов на задні двері. Посадовець Олександр Середа зауважив, що водій має видавити квитки відповідно до постанови Кабміну. Перевізники запропонували замінити слово «видає» на «забезпечує». А якщо вводити посади кондукторів, котрі і видаватимуть квитки, то це обійдуться лучанам плюс 50 копійок до тарифу на перевезення.

Далі перевізники і владці обговорили інші пункти договору. Наприклад, про умови розірвання договору. У підсумку деякі пропозиції перевізників знайшли підтримку у владців.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...