• Головна
  • Без підняття тарифу автобуси зупиняться восени, - луцькі перевізники про вартість проїзду
21:55, 12 квітня 2018 р.

Без підняття тарифу автобуси зупиняться восени, - луцькі перевізники про вартість проїзду

Без підняття тарифу автобуси зупиняться восени, - луцькі перевізники про вартість проїзду

Луцькі перевізники нарікають на великі витрати на ремонт транспорту, через що борги підприємств ростуть. Порятунок свого бізнесу вони бачать у зростанні тарифу на проїзд. Якщо цього не станеться, підприємці передбачають зупинку маршрутних автобусів вже цієї осені.

Про це йшлося під час громадського обговорення «Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху», - пишуть "Волинські новини".

У міській раді кажуть, реальна вартість проїзду в маршрутках Луцька коливається від 3 гривень до 6 гривень.

Перевізники тим часом нарікають на зростання боргів. Кажуть, їм не вистачає робітників, адже люди їдуть на заробітки за кордон, на підприємствах немає належної кількості водіїв.

«Четвертий рік ми йдемо останніми серед усіх міст України щодо підняття вартості до реальної. Як результат, ми працюємо в кредит, адже треба кошти, щоб ремонтувати рухомий склад, закуповувати нові автобуси. Нині маємо борги перед постачальниками у сумі понад 4 мільйони гривень і борги зростають.

Ми знаємо, що є багато нарікань на роботу водіїв, але є й багато недобросовісних пасажирів, які ріжуть сидіння, колеса, розмальовують транспорт, б’ють скло, плюють тощо. Тому треба бути взаємоввічливими. Також я звертаюся до всіх лучан і прошу вимагати від водія квиток», - звернувся до присутніх директор «Санрайз» Юрій Девіцький.

При цьому, зі слів підприємця, Луцьк – єдине місто, де людей возять автобуси «Богдан», в інших же містах їздять і «Газелі», і старі «пазики», - пише "Волинь 24".

«Паливо – наша головна стаття витрат. А його вартість восени піднялась на 30-40%, тому ще тоді потрібно було піднімати тариф на перевезення», - переконаний Юрій Девіцький.

Водночас він підтримав ідею обстежувати пасажиропотік і на підставі цих даних вирішувати – піднімати чи не піднімати тариф.

«Але я хочу, щоб перевірки проводились не тільки в будні дні, а й у святкові, вихідні дні, в літні місяці, коли пасажиропотік значно зменшується. На Великдень машини ледь-ледь заробили на паливо», - наголосив керівник «Санрайзу».

Підприємець розповідає, що інші великі міста давно підняли вартість проїзду в маршрутках. Зокрема, у Житомирі, Сумах та Рівному проїзд уже коштує 5 гривень, в Івано-Франківську – 5 гривень вдень та 6 гривень після 20:00.

«Ми всі хочемо отримувати та надавати якісні послуги, але це не може бути безплатно. Міська рада так довго тягнула це питання, бо це болісно для громадськості, але за такого стану речей з осені ми не зможемо продовжувати перевезення й автобуси стануть», - сказав директор приватного акціонерного товариства «Луцьке АТП 10701» Сергій Дьомін.

По завершенню зустрічі проект рішення вивісять на офіційному сайті Луцької міської ради, аби впродовж 20 днів із ним могли ознайомитися лучани. Коли цей термін спливе, то його винесуть на розгляд виконкому.

Нагадаємо, сьогодні у Луцьку пройшли обговорення проекту рішення виконкому Луцької міської ради щодо підняття плати за проїзд в автобусах по місту.

На сьогодні вартість проїзду у міських маршрутах коштує 4 гривні, пропонують підвищити до 5 гривень. Перевізники подорожчання проїзду аргументують «підняттям» вартості пального на 10%, здорожчанням запчастин та збільшенням мінімальної заробітної плати.

Зокрема, на думку присутніх деяких депутатів, якби проводились громадські слухання, присутні мали б можливість голосувати, натомість під час громадського обговорення такої можливості не має.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#обговорення #слухання #тарифи #проїзд #плата #перевізники #Луцьк
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...