#БІЗНЕСИЛЬНІ: «МОЛОЧНЕ ДИВО» ЮХИМЧУКІВ, АБО ЯК У СЕЛІ МОЖНА ПОБУДУВАТИ ЛЕГАЛЬНИЙ БІЗНЕС, ТРИМАЮЧИ КОРОВИ

#БІЗНЕСИЛЬНІ: «МОЛОЧНЕ ДИВО» ЮХИМЧУКІВ, АБО ЯК У СЕЛІ МОЖНА ПОБУДУВАТИ ЛЕГАЛЬНИЙ БІЗНЕС, ТРИМАЮЧИ КОРОВИ
#БІЗНЕСИЛЬНІ: «МОЛОЧНЕ ДИВО» ЮХИМЧУКІВ, АБО ЯК У СЕЛІ МОЖНА ПОБУДУВАТИ ЛЕГАЛЬНИЙ БІЗНЕС, ТРИМАЮЧИ КОРОВИ, фото-1 #БІЗНЕСИЛЬНІ: «МОЛОЧНЕ ДИВО» ЮХИМЧУКІВ, АБО ЯК У СЕЛІ МОЖНА ПОБУДУВАТИ ЛЕГАЛЬНИЙ БІЗНЕС, ТРИМАЮЧИ КОРОВИ, фото-2

Побудувати легальний молочний бізнес у селі за підтримки великого бізнесу та зробити його прибутковим можна вже не лише у Європі, а й в українському селі. До того ж інвестувати у молочні ферми та заробляти на цьому може кожен українець. Як це працює, розповідаємо на успішному прикладі першої сімейної молочної ферми на Волині «Молочне диво» Надії та Ігоря Юхимчуків із села Рачин Луцького району (раніше – Горохівський район).

Сім’я поділилася своїм досвідом з інтернет-виданням «Волинь Online» у рамках проекту «#БізнеСильні». У цьому проекті ми розповідаємо про історії успіху у сфері бізнесу.

Що таке сімейні молочні ферми і хто в них інвестує

Проект, до якого долучилася сім’я Юхимчуків, – «Сімейні молочні ферми» – це проект за підтримки ТОВ «УкрМілкІнвест», який має на меті створити всеукраїнську мережу сімейних підприємств. Зараз він нараховує понад 100 сімейних ферм. Формат передбачає невеликі ферми – на 10-50 корів.

Започаткували цей проект у 2017 році. Ініціатор і засновник цього проекту Михайло Корилкевич. Ідею створення подібних ферм він запозичив у канадського уряду. Проект підтримали уряди Канади, Швеції, а також ПРООН – в рамках реалізації проекту «Сімейні молочні ферми – добробут людей та сталий розвиток села».

Для досягнення амбітної мети — 5000 ферм до 2027 року, запровадили інвестиційний проект. Важливо, що інвестором може стати кожен українець і отримувати від цього дивіденди. Інвестиції можна робити на невеликі суми. У першому раунді інвестування, який закінчився 30 червня, – це було 30 тисяч гривень.

«УкрМілкІнвест» шукає інвесторів, відвідуючи профільні виставки, ярмарки, форуми, через соціальні мережі, серед партнерів та всіх зацікавлених в розвитку молочної галузі в Україні. Зараз є вже навіть один інвестор з Німеччини.

Основні виклики, кажуть у компанії, – це недовіра як з боку фермерів, так і з боку інвесторів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі