• Головна
  • Федієнко: подорожчання кабельної продукції призведе до подорожчання інтернет-послуг
Новини компаній
16:08, 9 вересня 2021 р.

Федієнко: подорожчання кабельної продукції призведе до подорожчання інтернет-послуг

Новини компаній

В Україні очікується підвищення вартості послуг доступу до мережі інтернет. У всьому винне подорожчання кабельно-провідникової продукції. Таку думку озвучив заступник голови парламентського комітету з питань цифрової трансформації Олександр Федієнко.

За словами народного депутата — тарифи інтернет-провайдерів зростуть, як мінімум, на 23%. Саме таке подорожчання імпорту кабелів очікується після спеціального розслідування, яке пройшло в «досить закритому режимі». Зрозуміло, це призведе до зростання ціни на послуги операторів, яка ляже на плечі кінцевого абонента.

Правда, як зазначає пан Федієнко, фінальні підсумки з розслідування все ще не оприлюднені.

Крім зростання вартості інтернет-пакетів, введення додаткових мит на імпорт в Україну кабельної продукції призведе до уповільнення цифровізації нашої країни.

Олександр Федієнко зазначає, що до об'єкту розслідування було віднесено одночасно дві великі групи товарів: силові кабелі і телекомунікаційні кабелі.

«Хочу відзначити, що зазначені групи товарів не є взаємозамінними, оскільки мають різні як фізичні, технічні, якісні характеристики, так і сферу застосування. Якщо говорити коротко, силові кабелі призначені для передачі струму, а телекомунікаційні кабелі — для передачі інформації. Це різні галузі: одна галузь — це енергетична, інша — телекомунікаційна. Провівши відповідне розслідування, спеціальна комісія навіть не намагалася розібратися, чим відрізняються відповідні кабелі. Вважаю, що об'єднання зазначених груп товарів апріорі призвело до неправильних висновків, адже показники за вказаними групами кабелів не можуть консолідуватися, фактично — це два різних ринки».

Пан Федієнко також бачить у введенні спецмита на імпорт кабельної продукції — загрозу монополії з боку державних компаній.

«Будь-яка монополія — ​​це шлях до зменшення конкуренції і зниження якості продукції. Збільшення термінів очікування продукції, яка вкрай необхідна не завтра, не через тиждень або місяць, а іноді — вже сьогодні».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...