
10:29, 12 липня 2011 р.
На луцьких вулицях – засилля неукраїнської реклами
Волинський письменник Василь Гей обурений неграмотністю і зневагою до української мови в назвах торговельних магазинів, рекламних текстах тощо. Про це йшлося у стінах «білого дому» під час засідання організаційного комітету, який опікується підготовкою до святкування двадцятої річниці Незалежності України, – інформує інтернет-видання «Волинська правда».
Письменник Василь Гей зауважив, що, на жаль, в обласному центрі Волині є численні порушення правопису у рекламних засобах. Існує і засилля іноземних написів на вулицях міста. Переконує, що Луцьк має мати європейське обличчя, а тому потрібно дотримуватися норм українського правопису і законодавства. «Хотілося, щоб і на це звернули увагу», – зауважив Василь Гей, виступаючи на засідання організаційного комітету. Хоча він зазначив і те, що за день такі проблеми не вирішуються.
Голова Волинської обласної державної адміністрації Борис Клімчук попрохав літератора навести кілька прикладів рекламних «перлів» із луцьких вулиць. «Типографія», – сказав Василь Гей і додав, що таке слово не існує в українській мові. Немає в українській мові і слова «жасмін». Хоча, за словами письменника, у торговій мережі жіночої білизни кажуть, що це вже бренд, а тому нічого змінити не можна. Він наголосив, що про такі прикрі випадки уже неодноразово писала преса. «Це серйозно. Іноді йдучи по місту Луцьку треба ховати очі», – зауважив Гей.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:21
14 липня
Будівельні пилососи: як обрати найкращу модель
Новини компаній
10:00
12 липня
22:31
11 липня
Як стати тестувальником з нуля у 2025
Новини компаній
13:00
10 липня
live comments feed...