• Головна
  • На луцьких вулицях – засилля неукраїнської реклами
10:29, 12 липня 2011 р.

На луцьких вулицях – засилля неукраїнської реклами

Волинський письменник Василь Гей обурений неграмотністю і зневагою до української мови в назвах торговельних магазинів, рекламних текстах тощо. Про це йшлося у стінах «білого дому» під час засідання організаційного комітету, який опікується підготовкою до святкування двадцятої річниці Незалежності України, – інформує інтернет-видання «Волинська правда».

Письменник Василь Гей зауважив, що, на жаль, в обласному центрі Волині є численні порушення правопису у рекламних засобах. Існує і засилля іноземних написів на вулицях міста. Переконує, що Луцьк має мати європейське обличчя, а тому потрібно дотримуватися норм українського правопису і законодавства. «Хотілося, щоб і на це звернули увагу», – зауважив Василь Гей, виступаючи на засідання організаційного комітету. Хоча він зазначив і те, що за день такі проблеми не вирішуються.

Голова Волинської обласної державної адміністрації Борис Клімчук попрохав літератора навести кілька прикладів рекламних «перлів» із луцьких вулиць. «Типографія», – сказав Василь Гей і додав, що таке слово не існує в українській мові. Немає в українській мові і слова «жасмін». Хоча, за словами письменника, у торговій мережі жіночої білизни кажуть, що це вже бренд, а тому нічого змінити не можна. Він наголосив, що про такі прикрі випадки уже неодноразово писала преса. «Це серйозно. Іноді йдучи по місту Луцьку треба ховати очі», – зауважив Гей.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...