Рекламна стаття

Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.

Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.

Як працює контент-маркетинг

1. Cтимулювання продажів

Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:
Покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;
Презентація кінцевого результату після використання
Формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси

2. Збільшення популярності ресурсу

Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".
Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії

Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.

Вартість послуг


Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.

Ми розповімо про вас на нашому сайті Вартість
Закріплення новини в Стрічка-5 на 24 години600,00 UAH
Націнка за статтю довжиною більше 3000 символів500,00 UAH
Вихід в мобільних додатках iOS і Android (тариф неможливий без публікації на сайті)500,00 UAH
Додаткове підняття новини на Головну сайту950,00 UAH
Розміщення новини в блоці "Новини компаній" (посилання закриті атрибутом rel = "nofollow")799,00 UAH
Закріплення новини в ТОП-5 на 24 години1 000,00 UAH
Розміщення новини в ТОПі сайту1 950,00 UAH
Закріплення новини в Стрічка-3 на 24 години800,00 UAH
Розміщення новини в Стрічці сайту1 450,00 UAH
Всього:
Хто побачить вашу рекламу
Довідник підприємств
Рекламні статті
Банерна реклама
Нативна реклама
Спецпроекти
Соціальні мережі