Пропозиція щедрості: туркомпанії вдвічі знизили ціни

Цієї зими операторам довелося переглянути плани по турпотоках і часто не на свою користь.

Туристичні компанії прорахувалися з попитом і змушені працювати за викидними цінами. "Ми зараз спостерігаємо надлишок ємкостей на ОАЕ та Єгипет. Немає стільки туристів. Йде боротьба за клієнта і як результат – істотне зниження цін", – констатує Євген Хайнацький, директор компанії Стиль Авіа, - повідомляє "Новое время".

За його даними, зараз за $400 (стандартний турпакет) можна полетіти удвох до Єгипту, при тому що собівартість тільки авіаквитка становить $250-280. Це не рахуючи витрат на трансфер з/в аеропорт та оплату готелю з харчуванням. Фактично вартість удвічі нижча за традиційний ринковий цінник. Багато компаній раніше переглянули плани, а хтось тільки зараз.

"Єгипет, Шрі-Ланка – абсолютно нижчі ніж собівартость", – перераховує Віктор Войцеховський, комерційний директор Tickets Travel Network. Войцеховський каже, що туристичні компанії не набрали кількості туристів, тому дуже багато гарячих пропозицій на ринку. "Вони хочуть хоча б повернути частину грошей, щоб заплатити готелям й авіакомпаніям. Хоч якось компенсувати свої збитки", – резюмує він.

За оцінками комерційного директора Tez Tour в Україні Аркадія Маслова, обсяг туристів, які захочуть відпочити в Єгипті, не перевищить 300 тис., а оператори запланували понад 600 тис. на 2017 рік: "Звісно, що рейси знімаються. Більше того, деякі туроператори змушені продавати тури в мінус, не йдеться навіть про рентабельність".

Маслов каже, що ситуація, яка є зараз, за великим рахунком ламає ринок виїзного туризму в Україні.

Через різного роду події в Єгипті європейські і російські туристи не їздять у цю країну, тому була велика надія на українців.

Хайнацький розповів, що оператори добре спрацювали влітку 2016-го і будували великі плани на зиму. "Мабуть, переоцінили можливості", – знизує плечима Хайнацький. "Насправді, крім оборотних коштів, у таких операторів нічого немає. У зв'язку із цим можна розуміти, що їм дуже потрібні гроші, щоб закрити не зовсім вдалий сезон у Туреччині", – пояснює ризик із заявленими обсягами один з учасників ринку.

"Це дуже серйозний ризик для туристів, які купують такі тури. Ви бачите, що відбувається. Літаки не вилітають вчасно, ламаються, вірніше, туристам кажуть, що вони ламаються, а насправді це проблеми операторів, які часто не в змозі сплатити польоти, які вони зарезервували", – скаржиться інший оператор ринку, який побажав зберегти анонімність. І додає: "У результаті вони нічого не продають, скасовують рейси, пересаджують людей, потрапляють під санкції. Є інша проблема: вони продають готелі, але контрактів з ними немає".

Хайнацький каже, що раніше взимку теж падав попит, але те, що відбувається зараз, –безпрецедентно. І справа не тільки в Єгипті. На ті ж ОАЕ можна злітати в тур на двох стандартним пакетом за $500, а на Шрі-Ланку за $700-800 при тому, що тільки собівартість перельоту за цими напрямками $300 і $400 відповідно. "Це нонсенс, – дивується Хайнацький. – Досить багато вільних місць було і на інших напрямках у теплі країни. У тому числі і в новорічний період".

Цей цінопад безслідно може не пройти. "Такі компанії не є інтернаціональними, у них немає зобов'язань в інших країнах. Вони просто пилососять український ринок. Що далі? Я думаю, банкрутство не за горами", – вважає Маслов. Щонайменше експерти чекають і далі низький попит, слабке заповнення літаків і готелів, а отже, збитки операторів, що забронювали великі обсяги.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку