• Головна
  • 7 основних навичок професіонала
16:58, 6 листопада 2017 р.

7 основних навичок професіонала

7 основних навичок професіонала

Професіонал – це не лише той, який володіє спеціальними знаннями, вміє їх практично застосовувати, а й уникає конфліктних ситуацій в колективі та створює оптимальні умови для якісної співпраці.

Він повинен володіти цілим комплексом навичок, які працедавці хочуть бачити в кандидатах, - пише The Point.

Комунікативні навички

Це, насамперед, письмове, вербальне чи невербальне спілкування.

Кожен професіонал своєї справи повинен володіти технікою email-переписки, тобто писати лаконічні і змістовні листи, дотримуватися відповідного формату і тону письмового спілкування.

Не менш важливо коректно вести дискусію, відстоювати своє бачення, вміти спілкуватися у конфліктних ситуаціях, бути добрим слухачем та ввічливо вести інтерв’ю/бесіду тощо.

Вміння виступати публічно

Кожна робота базується на вмінні публічного виступу: від тривалої презентації до виступів на зборах, представленні інформації своїм колегам чи спілкуванні з командою.

Навички роботи в команді

На цьому побудована професійна діяльність будь-якої людини. Тонкощі міжособистісної комунікації, делегування відповідальності, вирішення конфліктів, створення, управління та побудова відносин в команді виділяють професіонала з-поміж загалу.

Керування часом

Одним із найважливіших навичок вважають методику тайм-менеджменту, завдяки якій вчасно виконуються передбачені завдання без відчуття дискомфорту.

Хочете, щоб вас вважали відповідальним, цілеспрямованим, працелюбним співробітником, приходяться раніше або вчасно на роботу.

Гнучкість і адаптація

Здебільшого гнучкість, адаптація, вміння змінюватися відповідно до обставин актуальні для багатьох видів діяльності. Терпіння, вміння керувати гнівом, орієнтуватися на вирішення проблем, різноплановий погляд на проблему, корегування відповідно до ситуації свого робочого процесу визначають професіонала.

Лідерські якості

Якості лідера проявляються в умінні спокійно працювати в напруженому середовищі, приймати рішення, окреслювати завдання, планувати, проектувати, прагнути кар’єрного росту.

Особисті якості

Здатність планувати та керувати своєю кар’єрою, креативне та критичне мислення, емоційній інтелект, етичність, чесність, впертість, впевненість у собі, повага до оточуючих, вміння керувати стресами – навички, які мріє бачити кожен роботодавець у працівнику.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#навички #працедавці #робітники #професіонали
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...