• Головна
  • Банерна реклама: розповість про ваш продукт та покращить репутацію
15:15, 10 січня 2018 р.

Банерна реклама: розповість про ваш продукт та покращить репутацію

Банерна реклама: розповість про ваш продукт та покращить репутацію

Інтернет реклама помітно відрізняється від всіх інших форматів реклами. В першу чергу – за рахунок можливості відразу ж отримати всю необхідну інформацію про товар, послугу або компанії, просто клікнувши один раз на відповідне посилання (банер) і перейшовши на сайт або сторінку в каталозі. Таким чином, користувач відразу визначає для себе, чи потрібен йому ваш товар або послуга і чи буде він дзвонити або заходити до вас.

У разі ж телевізійної, радіо та зовнішньої реклами рішення про купівлю приймається не відразу, а після деякого часу – після того, як користувач ознайомиться з тим, що йому пропонують або подумає, чи дійсно йому потрібен рекламований товар. Також ймовірно, що потенційний клієнт просто забуде про рекламу, оскільки вона у нього не зафіксується через величину «рекламного шуму».

Іншою перевагою даного формату реклами є можливість яскраво і наочно донести до користувача всі переваги свого товару. Сучасні технології дозволяють зробити рекламний банер дуже красивим і, що найголовніше, «чіпляючим» увагу користувача.

Ще одним плюсом інтернет реклами є можливість відстеження, наприклад, ефективності рекламної кампанії за допомогою контролю кількості показів свого банера і кількості переходів по ньому на потрібну сторінку, - пише biznesua.com.ua.

Але ви ж чули і про банерну сліпоту: несвідоме ігнорування користувачем банерів і навіть контенту, схожого на банери. Додайте свідоме прагнення деяких інтернет-серферів уникати реклами, що виражається у використанні AdBlock і аналогічних програм. Тепер зрозуміло, звідки йдуть розмови про неефективність класичної реклами в інтернеті?

Банерна реклама: розповість про ваш продукт та покращить репутацію, фото-1

Чому ж рекламодавці платять за банери на популярних сайтах, незважаючи на дані про неефективність цього інструменту? По-перше, великі компанії обов'язково оцінюють ROI інвестицій у рекламу. Повірте, бізнес не буде постійно платити за непрацюючий інструмент. По-друге, є багато досліджень, які підтверджують ефективність реклами, - пише itstatti.in.ua.

Аргументи проти банерної реклами:

  • Середній CTR банерів становить лише 0,1 %.
  • 86 % інтернет-серферів не пам'ятає, що рекламував останній банер, який вони бачили.
  • більше половини мобільних кліків по банерах відбувається випадково.

Аргументи на користь банерної реклами:

  • Банери забезпечують більш високий CTR, ніж всі формати інтернет-реклами в середньому. Загальний показник CTR для інтернет-реклами, незалежно від форматів становить 0,06 %.
  • Банери приносять користь бізнесу, навіть якщо користувачі не переходять по них на сайт.

Які завдання вирішує банерна реклама

Використовуйте цей інструмент для:

  • Підвищення обізнаності аудиторії про ваш продукт і бізнес. Навіть якщо користувач не переходить за посиланням, він отримує інформацію.
  • Управління репутацією. 
  • Залучення трафіку.

Скільки коштують банери

На вартість банерної реклами впливає ряд факторів, включаючи наступні:

  • Популярність і тематика обраного майданчика.
  • Розмір банера.
  • Розташування реклами на сторінці.
  • Вибір між наскрізним розміщенням або публікацією реклами на одній або декількох сторінках.
  • Вибір між динамічним і статичним розміщенням.

Щоб дізнатися вартість реклами на конкретному ресурсі, зв'яжіться з адміністраторами або знайдіть відповідну інформацію самостійно. 

Реклама в мобільних додатках

Вище сказано, що половина мобільних кліків по банерах відбувається випадково. Незважаючи на це, мобільна реклама працює. У першу чергу це стосується реклами в додатках. Зверніть увагу на деякі факти про цьому інструменті:

  • За даними маркетингового агентства Medialets, CTR реклами в додатках в два рази перевищує цей показник для мобільних сайтів.
  • Ви можете опублікувати оголошення в додатках за допомогою систем контекстної реклами і спеціалізованих бірж. Також ви можете домовитися безпосередньо з розробником або власником програми.
  • За даними видання Apps Savvy, CTR реклами в додатках в 11,4 рази перевершує CTR банерів на сайтах незалежно від їх типу.

Нагадаємо, президент Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексій Погорелов радить використовувати інтегровані комунікації - такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.

"Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію. Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності", - переконаний експерт.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Реклама #інтернет #маркетинг #інтернет-маркетинг #медіа
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...