Як рекламуватися в інтернеті, як знайти клієнтів, зацікавити своїм товаром та послугами багато людей? Як правильно планувати рекламну кампанію та ефективно потратити гроші у мережі, - відповідь на ці питання дає Президент Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексій Погорелов.
Ось декілька простих правил, які допоможуть бути ефективним:
- визначте цільову аудиторію вашої послуги чи товару: хто ті люди, яким точно це потрібно, і для чого саме потрібно?
- вивчіть, які саме медіа найбільш повно охоплюються вашу цільову аудиторію: які сайти, які групи у соцмережах вони читають, яким ЗМІ довіряють найбільше?
- визначіться, у чому полгає унікальність вашої послуги чи товару саме для вашої цільової аудиторії - що саме ви робите краще за інших?
- підберіть декілька основних інструментів, які дадуть вашому товару чи послузі найкращий контакт з вашою аудиторією: це і реклама в точках продажу, і статті з аналізом та/чи порівнянням вашого товару/послуги з подібними у тих ЗМІ, які читає ваша аудиторія, і розширена інформація про товар/послугу на сайтах тих онлайн-магазинів, де продається ваш товар.
Щодо фішок, то зараз, коли інформації забагато, і коли буже багато неякісної чи навіть брехливої інформації - для потенційного покупця на перше місце виходить довіра.
Тому ваша мета - формувати таку довіру до вашого товару чи послуги на усіх стадіях роботи с потенційним покупцем.
Починаючи зі знайомства з товаром, продовжуючи на етапі того, чому ваш товар - найкращий вибір саме для певної задачі, і завершуючи спеціальними умовами придбання (знижки, постпродажний сервіс, тощо).
Ваша комунікація має бути різною для різних груп покупців, а відтак вона має використовувати не один канал.
Навіть якщо ви маєте "усього-навсього один кіоск в центрі невеликого населеного пункту"! Адже ваш кіоск там не єдиний, правда? А це означає, що ваш асортимент, атмосфера, ціни, певні послуги мають бути унікальними для певної групи покупців. Знайдіть (придумайте) цю унікальність - і будуйте спілкування з покупцями через допомогу їм, довіру, чесність.
До того ж, Олексій Погорелов радить використовувати
інтегровані комунікації- такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.
"Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію. Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності", - переконаний експерт.
До слова, зараз
редакція сайту 0332.ua дарує 10 000 на рекламу та пропонує річне обслуговування вашого бізнесу на різних медіа, а саме на сайті
0332.ua, на сайті та у газеті
"Волинь24", а також у ефірі
"12 телеканалу".