Підприємцям: ТОП-5 порад для ефективного просування в соцмережах

Ні для кого не секрет, що просування у соцмережах - важливий елемент будь-якої успішної компанії. Андрій Гонковський, керівник smm-агентства "G-tag" на інтенсиві у Луцьку розповів про найважливіші інструменти просування, рекламні стратегії й ефективні методи підвищення довіри до компанії та власне продукту.

Спікер назвав основні складові розвитку бізнесу, серед важливих: аналітика - дорожня карта компанії та CRM – система обліку ваших клієнтів.

За словами бізнес-тренера, SMM – це просування компаній в соціальних мережах, це підвищення попиту на ваш продукт, це рупор, який розповідає про вас.

ТОП-5 порад для ефективного просування в соцмережах:

1. Контент, який продає

Спікер радить мати власний контент-план, відповідно до якого і буде діяти компанія. Потрібно орієнтуватися на якість, а не на кількість і обрати оптимальні для вас способи поширення контенту, що залежить від: сфери діяльності, цілей, бюджету.

Статистика існує для того, щоб знати чим живе ваша аудиторія.

Активність вимірюємо за кількістю взаємодій, переходів та покупок на сайті.  SMM Planer, PublBox, Promo Republic полегшать постинг у Facebook.

Контент повинен бути різноманітним:

2. Безкоштовні методи просування

Експерт не використовує темних методів просування, але коли бюджету не вистачає, то цей варіант вам буде корисним.

  • Френдинг / інвайтинг

Створюємо акаунт, який дуже схожий на цільову аудиторію. Далі переходимо на сторінку вашого конкурента, натискаємо плагіни та збільшуємо кількість своїх підписників.

У цьому допоможуть Intelligence search, Facebook Social Toolkit, Facebook invite all.

Плагін Intelligence search дозволяє побачити усіх, хто підписаний на вашого конкурента. Проте варто додавати не більше 200 людей в день, адже Facebook може накладати санкції.

Facebook Social Toolkit працює з англомовними акаунтами.

  • Трансформація акаунту в бізнес-сторінку

У вас повинна бути вже сторінка компанії. Далі створюємо особистий профіль, який також названий як і бізнес-сторінка та нагадує її за контентом й оформленням. Проводимо "френдинг" цільової аудиторії. Після цього ми починаємо публікувати промо контент про наш продукт.

Зазвичай, коли кількість друзів становить 400-500 людей, Facebook помічає неправильні дії і надсилає повідомлення про те, що ви використовуєте свій особистий профіль для просування компанії. Тому вам рекомендують перевести свій акаунт на бізнес-сторінку і в результаті цих змін увесь контент та інформація переформатовується у бізнес-сторінку.

Далі ви переходите на свою основну сторінку обираєте налаштування і з'єднуєте ці сторінки. Додаткову бізнес-сторінку видаляють, а всі підписники залишаються.

Графічно:

3. Стратегії таргетованої реклами

Знайомство з аудиторією передбачає якісний та корисний контент,  безкоштовні та дешеві продукти, дотики з вашими клієнтами.

Рекламні стратегії:

- встановлення пікселю на сайт;
- створення "аудиторії" в рекламному кабінеті;
- налаштування з ціллю "трафік на сайт";
- налаштування ретаргетингу.

4. Чат-боти

Чат-боти потрібні для автоматизації процесів та заміни менеджерів з продажу чи консультантів. Спікер радить завжди відслідковувати роботу вашого чат-бота.

Ботів можна створити через конструктор ManyChat.

Окрім вітального повідомлення, створюють опитування для клієнтів, а також є можливість запрограмувати чат-бота на те щоб, він відповідав у будь-якій ситуації.

Алгоритм створення чат-ботів:

5. Корисні сервіси

Intelligence search
Facebook invite All (google chrome)
Facebook Social Toolkit
Для створення GIF – giphy.com
Біржа інстаграм – sociate.ru
Zapier – поєднання лідформи та інших сервісів
SocialBakers.com і Buzzref (перегляд рейтингу сторінок)
Сервіси для створення обкладинок: http://www.pagemodo.com і http://canva.com
Додаток на телефон «Facebook Реклама»
Сервіси для автопідписки: tooligram

Нагадаємо, раніше ми писали про 7 правил успішного інстаграм-профілю від Анни Рудень, 12 кроків до створення ефективних текстів від Дениса Каплунова та 4 види мультиканальної розсилки від Олександра Рися.